Harmaa rantasauna

Miesten saunaillat

Miesten saunaillat ovat tarjonneet sanaa ja saunomista kerran kuukaudessa jo viime vuosituhannelta lähtien.  Saunaporukka kokoontuu pääsääntöisesti seurakunnan leirikeskuksessa Honkaniemessä, mutta muitakin saunoja olemme vuosien saatossa kokeilleet.  Illan ohjelma on aina tuttu ja turvallinen.  Ensin keskustelemme jonkin ajankohtaisen asian tai muun teeman ympärillä ja useimmiten sivustakin.  Sen jälkeen saunomme ja paistamme makkaraa.  Emme unohda myöskään Jumalan sanaa ja jonkin virrenkin saatamme laulaa.  Tärkeä on myös Leena ja Heikki Tyhtilän sanoittama saunavirsi, joka on vuosien saatossa ilmestynyt lukuisina eri käännöksinä.  Tervetuloa mukaan porukkaan!

Vuoden 2023 miesten saunaillat, syyskausi

Saunaillat pidetään pääsääntöisesti Honkaniemen leirikeskuksessa kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 18.00.  Tarkista kuitenkin kirkollisista ilmoituksista mahdolliset peruutukset ja paikan vaihdot.

Saunailtojen päivät syyskaudella 2023 ovat:

30.8.

11.10.

22.11.

13.12.

Kirkkoherra

Kalajoen rovastikunnan lääninrovasti, työnohjaaja, organisaatiokonsultti