Haudanhoitosopimukset

Haapajärven seurakunnan hautausmaille Kirkon hautausmaalle, Karpalon hautausmaalle sekä Olkkolan hautausmaalle voidaan tehdä seuraavanlaisia haudanhoitosopimuksia:

• Viiden vuoden sopimus (sisältää kukan ja kastelun).....................................................435 €
  • Lisäkukka viiden vuoden sopimukseen...........................................................................88 €
  • Viiden vuoden kastelusopimus.........................................................................................245 €

Haudanhoitosopimuksen maksu peritään yhdellä kertaa koko sopimuskaudelta sopimuksen alkamisvuonna.  Kukkien sopimushoitoon kuuluu kukkien istutus, kukista huolehtiminen ja haudan puhtaanapito.  Kastelusopimus kattaa vain itse hankittujen kukkien kastelun.

Puhelin: 044-7698 221 (taloussihteeri)

Sähköposti: sari.syrja@evl.fi

Hautausmaa kesällä